Het bestuur

Ons bestuur bestaat uit een viertal leden die zich al jaar en dag inzetten voor onze vereniging.

Maar wij zijn eigenlijk van mening dat een vereniging gedragen wordt door alle leden. Dat is dan ook het geval bij Dockyard. Eigenlijk kunnen wij onze vereniging meer een familie noemen. Neemt niet weg dat wij ook nieuwe leden meteen in ons hart sluiten. En over die nieuwe leden kunt u meer lezen op onze home pagina!

Ruben Hadders – Voorzitter en Muscisaris

Telefoon nummer: 06-83.16.27.86

Gert de Kloe – Penningmeester

Leonie Rikkers –¬†secretaris

Telefoon nummer: 06-53.26.74.08

Angelique de Wit – Algemeen bestuurslid

fullsizerender

1. John koert

Dinsdag 26 april organiseert de culturele commissie heijplaat de jaarlijkse optocht inde wijk heijplaat. Start 19.00 uur vanaf muziekpaviljoen prinses Beatrix op het rondoplein. Is het mogelijk dat dockyard weer de muziek verzorgd. P.s. Telefonisch dit ook al gevraagd aan leonie. Groeten. John koert. 06 29211600

2. esther matze

Hallo Dockyard,

Wij zijn bezig met plannen om een eigenwijze camping te ontwikkelen op Heijplaat wat volgend jaar open zou gaan. We willen ook graag de ondernemers en bewoners en verenigingen van Heijplaat erbij betrekken. Daar zullen we aankomend jaar volop mee bezig zijn. Dit voorjaar willen we heel graag samen met de Academie voor Bouwkunst een pilot neerzetten. 1 weekend om alvast de smaak te proeven van een camping waar ook geprogrammeerd zal gaan worden. Dat valt tegelijkertijd met het weekend van de architectuur: 17-18 en 19 juni dit jaar. Het lijkt ons super als jullie bij de opening: begin van de avond zouden kunnen spelen en ons weekend camping feestelijk kunnen openen. Zijn daar mogelijkheden voor?

Groet, Esther Matze